BENEFICIARIS LEADER 2021

19/09/2023

BENEFICIARIS LEADER 2021

Ajut per “Recuperació per a ús turístic i comunitari de l’era del castell i del pati del seu celler”

Gràcies al suport econòmic rebut per aquest Leader, el municipi dels Garidells fa una passa més per a esdevenir un destí turístic rural conscient de la realitat municipal, consolidant patrimoni i revitalitzant la part més antiga del municipi, fet que tot plegat era l’objectiu principal d’aquesta actuació. Tot plegat ajuda a donar valor al patrimoni turístic, revitalitzar costums, tradicions populars i festes, fomentar la difusió dels productes de proximitat, etc., Al mateix temps que es promou la restauració del castell, BCIN, el qual es visitable des de fa poc.

El desenvolupament present i futur del poble es basa en el turisme de qualitat, sostenible, responsable i “slow”.

Concretament aquest projecte ha servit per a recuperar un espai clau i amb una ubicació estratègica, per adaptar-lo per a ús turístic i comunitari, amb un espai ja recuperat que és idíl·lic i servirà per a celebrar-hi jornades que contribuiran a un futur desenvolupament econòmic públic i privat de qualitat.

Operació: Implementació d’estratègies de desenvolupament local

Actuació del Programa de Desenvolupament Rural de Catalunya 2014-2022, cofinançada per: